Wednesday, August 19, 2009

حالم از داداشم به هم میخوره!!!!

9 comments:

  1. هم دردیم خفن :((
    موجودی به مزخرفیه داداش ندیدم
    البته گاهی باحاله

    ReplyDelete
  2. گاهی باحال هس ولی می خوام نباشه خوب!پدر آدمو در میاره!من فک نکنم شوهر آدم این قد اذیت کنه که این می کنه!:((

    ReplyDelete
  3. کار خوبی کردی
    تو هم الان میری تو لینکدونی
    فقط صبر کن ... می خوام الان آپ کنم

    ReplyDelete
  4. اوه ه ه هه ... چه دل پری.. ولی خدایی وفتی خواهره هم بزرگ باشه.. دمار از برادر کوچیکه در میاده... من وقتی دو تا خواهرم رفتم خونه شوهر.. اینقدر آزاد و خوشخال شدم که انگار خودم زن گرفتم:دی والا

    ReplyDelete
  5. به خدا من خودم یه خواهر دارم 7سال از خودم کوچیک تره!هرچی بخواد براش می کنم!هر جا بخواد می برمش!گاهی دوستام می گن اینقد اینو پروو ش نکن!ولی داداشم همش اذیت می کنه به همه چیز گیر میده!:((

    ReplyDelete
  6. من می دونم هیچ وقت خواهرا به اندازه ی داداشا اذیت نمی کنن!آخه کی زورش به شما ها می رسه خوب!:((من اگه یه روز مرد می شدم اونوقت می گفتم به مردا!ای کاش حس داشتم برم کلاس رزمی!:))خیلی حال میده ها!:-"

    ReplyDelete
  7. اقا منم حضور داشتم در اين كامنتا
    اون دوسته منم
    :))
    بهترين كار اينه زنش بدي...مثل داداش من
    سرگرم زنش ميشه ديگه بيخيال مي شه
    :))

    ReplyDelete
  8. زن نمی گیره!چی کارش کنم!:(

    ReplyDelete

Samo