Monday, August 17, 2009

، خدا مشتی خاک را بر گرفت.می خواست لیلی را بسازد
از خود در او دمید. و لیلی پیش از آنکه با خبر شود،عاشق شد
سالیانی ست که لیلی عشق می ورزد.لیلی باید عاشق باشد
زیرا خدا در او دمیده است و هرکه خدا در او بدمد عاشق می شود
لیلی نام تمام دختران زمین است؛ نام دیگر انسان
.......................................
خدا گفت: به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید
آزمونتان تنها همین است:عشق. و هر که عاشق تر آمد
نزدیکتر است.پس نزدیکتر آیید،نزدیکتر
عشق،کمند من است.کمندی که شما را پیش من می آورد.کمندم را بگیرید
و لیلی کمند خدا را گرفت
خدا گفت: عشق،فرصت گفتگو است.گفتگو با من
با من گفتگو کنید


عرفان نظرآهاری

8 comments:

  1. خدا برای آفرینش انسان میگه:
    احببت انا عرف
    یعنی دوست داشتم که شناخته شوم
    یعنی با آفرینش انسان میخاست دوست داشتنش رو ارضا کنه
    میگن خدا اولین کسی بوده که دوست داشته...
    اولین عاشق
    چون کسی هم نبوده.. معشوق خودش بوده پش
    یکی که هم عاشقه.. و هم معشوق
    عاشق و معشوق
    اصلا خود عشقه

    ReplyDelete
  2. کلی ذوق کردم این نوشته رو خوندم!...خیلی ممنون!

    ReplyDelete
  3. شاعر میگه:
    وقتی خدا زن آفرید
    از برگ گل تن آفرید

    ReplyDelete
  4. اومدم اینجا...
    بوی خاک رو خوب می شناسم...
    اما نشد که بنویسم...کامنت دونیت برام باز نشد...
    لذت بردم...
    منم لیلی...از جنس حوا
    خوش وقتم...

    ممنون:)

    ReplyDelete
  5. خیلی ممنون!من بیشتر!ما که هیچوقت به پای شما نمی رسیم!:)

    ReplyDelete
  6. حیف شعره بود راجع به زن ها کولاکی بودا!الان نیستش گمش کردم!مردا آتیش می گرفنن می دیدنش!:D

    ReplyDelete
  7. جون مادرت بگو کدوم جوابو با کی ای

    ReplyDelete
  8. ببین اون یکی مونده به آخریه با شما بود!قبلیش واسه سانایه!اون دومی هم ماله غسالخانه!دیگه این دفعه خوب توضیح دادم؟یا باز نشد؟:D

    ReplyDelete

Samo